Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalveluBlogi
Kirjaudu

Asiakaskokemuspäällikkö

Matkahuolto perustettiin aikoinaan yksi tehtävä mielessä: parantamaan ihmisten ja tavaroiden liikkumista paikasta toiseen. Mikään ei ole oikeastaan muuttunut 90 vuodessa, sillä keskitymme edelleen vain siihen minkä osaamme hitsin hyvin. Paitsi mitä nyt jokunen digitalisaatio ja automaatio ovat mullistaneet alamme täysin viime vuosikymmeninä. Mullistumme murrosten mukana kiitos innovaation (ja ajoittaisen improvisaation). Oli miten oli, teemme päivittäin parhaamme, jotta ihmiset ja paketit olisivat aina paremmin perillä. Tässä kohtaa sinä astut kuvioihin mukaan…

Haemme asiakaskokemuspäällikköä varmistamaan huippuluokan asiakaskokemuksen

Työssäsi vastaat strategian mukaisesta asiakaskokemuksen kehittämisestä ja mittaamisesta tiiviissä yhteistyössä Matkahuollon muiden toimintojen ja kumppaneiden kanssa. Roolissasi huolehdit, että asiakkaan ääni kuuluu ja näkyy päätöksenteossa ja palvelukehityksessä. Olet kokenut asiakaskokemuksen ja -tyytyväisyyden mittaaja ja osaat johtaa datasta konkreettisia toimenpiteitä hyvän asiakaskokemuksen varmistamiseksi asiakaspolun eri vaiheissa.

Tehtäviisi kuuluu:

  • Suunnitella, kehittää ja toteuttaa strategiaa asiakaskokemuksen parantamiseksi

  • Kerätä ja analysoida asiakastietoa, ymmärtää asiakkaiden tarpeita, muodostaa näistä vahvoja asiakasinsighteja ja jalostaa niitä kehitystoimenpiteiksi yhdessä kollegoiden kanssa

  • Määritellä ja seurata asiakaskokemuksen avainmittareita

  • Tunnistaa mahdollisia kipukohtia ja luoda ratkaisuja niiden korjaamiseksi

  • Varmistaa, että kaikki organisaatiossa ymmärtävät ja noudattavat parhaita käytäntöjä parhaimman mahdollisen asiakaskokemuksen tarjoamiseksi

  • Auttaa kollegoita konkreettisten asiakaskokemusparannusten toteuttamisessa

Odotamme sinulta:

  • Soveltuvaa koulutustaustaa (esim. ylempi korkeakoulututkinto) ja vankkaa kokemusta onnistuneesta ja pitkäjänteisestä asiakaskokemuksen kehittämisestä ja mittaamisesta

  • Erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja

  • Kykyä motivoida ihmisiä ja edistää asioita kohti tavoitteita yhdessä ja määrätietoisesti

  • Rohkean innovatiivista ja aloitteellista otetta ja ratkaisukeskeistä työskentelytapaa

  • Tuntemusta asiakaskokemuksen kehittämismenetelmistä

  • Valmiutta matkustaa Suomessa

  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

  • Lisäksi logistiikka- ja matkapalveluiden tuntemus on ehdoton etu

Asiakaskokemuspäällikkö työskentelee Asiakaspalvelu ja asiakaskokemus -yksikössä. Jos sinulta löytyy ainakin valtaosa yllä kuvatuista ominaisuuksista ja kiinnostuit tehtävästä, odotamme hakemustasi!

Tätä tarjoamme

Tarjoamme mahdollisuuden olla mukana rakentamassa uutta Matkahuoltoa ja viemässä sitä tulevalle vuosikymmenelle. Sopimuspalkka sijoittuu 4300–4800 €/kk riippuen tehtävään valittavan henkilön osaamisesta ja aiemmasta kokemuksesta.

Sinulla on käytössäsi koko Matkahuollon työyhteisön tuki. Meillä työskennellään joustavasti etätyökaluja hyödyntäen, mutta tarjoamme myös loistavat työtilat huippusijainnilla Helsingin keskustassa. Tehtävää voi hoitaa myös muualla Suomessa. Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen.

Lähetäthän ansioluettelosi sekä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 7.1.2024 oheisen linkin kautta. Pyrimme aloittamaan haastattelut mahdollisimman pian. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja antaa to 21.12. klo 12-14 välillä tai 28.12. klo 15-16 välillä Tiina Åkerlund, asiakaspalvelu- ja asiakaskokemusjohtaja tiina.akerlund@matkahuolto.fi tai p. 040 354 4891

Hae tehtävää

Matkahuollon liiketoiminta jakautuu paketti- ja matkustuspalveluihin. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaille täysin digitaaliset palveluketjut ja toimialan paras asiakaskokemus matkojen ja pakettikuljetusten suunnittelussa, ostamisessa, maksamisessa ja seurannassa. Olemme ylpeinä pitäneet Suomea pyörillä jo 90 vuotta. Yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa palveluverkostomme kattaa lähes 2 300 palvelupistettä ympäri Suomen. Meillä työskentelee 450 ammattilaista, joista noin 150 henkilöä asiantuntija- ja johtotehtävissä. Vuonna 2022 liikevaihtomme oli 96,6 miljoonaa euroa. Olemme asettaneet tavoitteeksemme olla hiilineutraali vuoteen 2030 mennessä. Olemme mukana Vastuullinen työpaikka -yhteisössä ja sitoutuneet kehittämään tekemisen tapojamme vastuullisuuden näkökulmasta.

HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media