Asiakaspalvelu

Autamme sinua mielellään itsepalvelukanavissa, palvelupisteissä ja puhelinpalvelussa sekä yksityisviestein sosiaalisen median kanavissa: Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa.

Asioi itsenäisesti

Kurkkaa, jos olemme vastanneet jo aikaisemmin sinua askarruttavaan asiaan.
Tutustu

Kysy Chatbot Maunolta

Chatbot Mauno auttaa matkustamiseen ja paketteihin liittyvissä asioissa. Maunon löydät tämän sivun oikeasta alareunasta.

Etsi reitti osoitteesta osoitteeseen ja osta matkaliput Reitit & Liput -sovelluksesta

Reitit ja Liput –sovelluksen sovelluksen kautta voit hakea ja suunnitella matkasi koko reitin osoitteesta osoitteeseen. Palvelu kertoo mitä matkalippuja tarvitset ja voit kätevästi ostaa matkaliput sovelluksen kautta.

Seuraa pakettisi kulkua

Täytä tämän linkin takana olevaan kenttään lähetystunnus.

Rekisteröidy asiakkaaksi

Matkahuollon asiakkaaksi rekisteröityminen kannattaa. Rekisteröitymällä pystyt mm. pidentää paketin säilytysaikaa ja ostamaan paketillesi kotiinkuljetuksen.

Särkyikö, katosiko tai viivästyikö pakettisi?

Lisätietoa ja toimintaohjeet löydät

Etsi lähin Matkahuollon palvelupiste

Verkostoomme kuuluu lähes 2000 palvelupistettämme, jossa palvelemme sekä matkustajia että paketin lähettäjiä. Etsi lähin

Keskitetty asiakaspalvelumme vastaa puhelimitse tulleisiin kyselyihin ja palvelupisteissä keskitymme palvelemaan paikan päällä olevia asiakkaita.

Palvelunumerot

Pakettipalvelut

Pakettipalveluiden reklamaatiot ja paketin oston tuki

Puh. 020 336 161, ma–pe klo 8–17
Puhelun hinta on 0,084 €/min

Autamme sinua tässä numerossa, jos pakettisi kulussa on jotain ongelmia tai tarvitset neuvoja paketin ostoon verkkosivuiltamme.

Pakettipalvelut kuluttajille

Puh. 0600 11300, ma–pe klo 8–18, la klo 9–17
Vastatun puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.

Tämän numeron kautta voit tiedustella pakettisi kulkua lähetystunnuksella, saat lisätietoja palveluista ja hinnoista sekä muista paketteihin liittyvistä asioista.

Pakettipalvelut yrityksille

Puh. 020 710 5024 , ma–pe klo 8–18
Puhelun hinta on 0,0835 €/puhelu + 0,169 €/min
yritykset.pakettipalvelut@matkahuolto.fi

Sopimusasiakkaanamme voit tilata noudon lähetyksillesi: Tilaa lähetykselle nouto

Matkustajapalvelut

Bussien aikataulut ja hinnat

Puh. 0200 4000 , numero on avoinna ympäri vuorokauden.
Vastatun puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.

Tästä numerosta saat apua bussien aikataulujen ja bussilippujen hintatietojen osalta.

Matkustajapalveluiden reklamaatiot

Puh. 020 331 222, ma–pe klo 8–16
Puhelun hinta 0,084 €/min
matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi

Autamme sinua tässä numerossa, jos bussilipun ostamisessa on ollut haasteita tai bussimatkasi aikana kaikki ei mennyt ihan nappiin.

Jos nettilipun ostamisen aikana tapahtui häiriö, voit ilmoittaa siitä tätä kautta: Ilmoita häiriöstä nettilipun ostossa

Tuliko suunnitelmiin muutoksia ja haluaisit peruttaa ostamasi lipun?

Miten onnistuimme?

Lähetä meille palautetta, kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme.

Anna palautetta