Autamme sinua mielellään itsepalvelukanavissa, palvelupisteissä ja puhelinpalvelussa sekä yksityisviestein sosiaalisen median kanavissa: Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa.
Kurkkaa, jos olemme vastanneet jo aikaisemmin sinua askarruttavaan asiaan.
Tutustu
Chatbot Mauno auttaa matkustamiseen ja paketteihin liittyvissä asioissa. Maunon löydät tämän sivun oikeasta alareunasta.
Reitit ja Liput –sovelluksen sovelluksen kautta voit hakea ja suunnitella matkasi koko reitin osoitteesta osoitteeseen. Palvelu kertoo mitä matkalippuja tarvitset ja voit kätevästi ostaa matkaliput sovelluksen kautta.
Täytä tämän linkin takana olevaan kenttään lähetystunnus.
Matkahuollon asiakkaaksi rekisteröityminen kannattaa. Rekisteröitymällä pystyt mm. pidentää paketin säilytysaikaa ja ostamaan paketillesi kotiinkuljetuksen.
Lisätietoa ja toimintaohjeet löydät
Verkostoomme kuuluu yli 2000 palvelupistettämme, jossa palvelemme sekä matkustajia että paketin lähettäjiä. Etsi lähin
Keskitetty asiakaspalvelumme vastaa puhelimitse tulleisiin kyselyihin ja palvelupisteissä keskitymme palvelemaan paikan päällä olevia asiakkaita.
Puh. 020 336 161, ma–pe klo 8–17
Puhelun hinta on 0,084 €/min
Suljettu 26.5.2022
Autamme sinua tässä numerossa, jos pakettisi kulussa on jotain ongelmia tai tarvitset neuvoja paketin ostoon verkkosivuiltamme.
Puh. 0600 11300, ma–pe klo 8–18, la klo 9–17
Vastatun puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.
Suljettu 26.5.2022
Tämän numeron kautta voit tiedustella pakettisi kulkua lähetystunnuksella, saat lisätietoja palveluista ja hinnoista sekä muista paketteihin liittyvistä asioista.
Puh. 020 710 5024
, ma–pe klo 8–18
Puhelun hinta on 0,0835 €/puhelu + 0,169 €/min
yritykset.pakettipalvelut@matkahuolto.fi
Suljettu 26.5.2022
Sopimusasiakkaanamme voit tilata noudon lähetyksillesi: Tilaa lähetykselle nouto
Puh. 0200 4000
, numero on avoinna ympäri vuorokauden.
Vastatun puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.
Tästä numerosta saat apua bussien aikataulujen ja bussilippujen hintatietojen osalta.
Puh. 020 331 222, ma–pe klo 8–16
Puhelun hinta 0,084 €/min
matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi
Suljettu 26.5.2022
Autamme sinua tässä numerossa, jos bussilipun ostamisessa on ollut haasteita tai bussimatkasi aikana kaikki ei mennyt ihan nappiin.
Jos nettilipun ostamisen aikana tapahtui häiriö, voit ilmoittaa siitä tätä kautta: Ilmoita häiriöstä nettilipun ostossa
Tuliko suunnitelmiin muutoksia ja haluaisit peruttaa ostamasi lipun?
Lähetä meille palautetta, kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme.