ResenärerPaketFöretagskunderServiceställen
Sök
Logga in
Första sidan
Företagskunder
Vuoden tärkein kauppasesonki on tulossa – varaudu ajoissa

Vuoden tärkein kauppasesonki on tulossa – varaudu ajoissa

Olemme valmistautuneet syksyn sesonkiin ja jouluun huolella, jotta voimme tarjota yrityksellesi ja yrityksesi asiakkaille laadukkaat palvelut myös vuoden vilkkaimpana sesonkina.

Matkahuollon kuljettamien pakettien määrä on ollut koko kuluneen vuoden ajan merkittävästi suurempi verrattuna aikaisempiin vuosiin. Erityisesti verkkokauppa on koronan johdosta kasvanut ennätykselliselle tasolle ja olemme kuljettaneet lähes 60 % enemmän paketteja kotimaisista verkkokaupoista kuin viime vuonna vastaavaan aikaan. Kuluttajat ovat selvästi löytäneet palvelumme ja pitäneet niistä. Matkahuolto onkin tutkitusti kuluttajien mielestä positiivisin pakettitoimittaja (NayaDaya Oy logistiikkabrändien tutkimus 2020).

Matkahuolto herättää kuluttajissa eniten iloa, ylpeyttä ja positiivisia tuntemuksia verrattuna kilpailijoihinsa


Palvelumme ja verkostomme kehittyvät vauhdilla

Kuluneen vuoden aikana olemme kehittäneet palveluitamme, vahvistaneet lajittelu- ja kuljetuskapasiteettiamme sekä lisänneet verkostomme joustavuutta entisestään. Olemme laajentaneet ilta- ja viikonloppujakeluita sekä parantaneet lähetysten seurannan tietoja, jotta paketin matka on entistä läpinäkyvämpi. Lisäksi olemme selkeyttäneet palveluitamme ja lokakuussa uudistamme ulkomaan palvelumme kokonaan.

Noutopisteverkostomme on laajentunut kuluneen vuoden aikana merkittävästi, kun olemme lisänneet sekä henkilökohtaista palvelua tarjoavia noutopisteitä että pakettiautomaatteja verkostoomme. Vuoden lopussa Matkahuollon paketteja voi noutaa ja lähettää jo lähes 2 000 palvelupisteestä, joista lähes 700 on pakettiautomaatteja.


Korkea laatu ja asiakastyytyväisyys

Vaikka toimintamme on kasvanut merkittävästi, olemme pitäneet kiinni laadusta niin palvelun kuin itse kuljettamisenkin osalta.

Vastaanottajien tyytyväisyyttä kuvaavalla NPS-mittarilla mitattuna olemme logistiikkatoimialan paras toimija. Asiakkaat pitävät Matkahuollon vahvuuksina mm. lupausten pitämistä ja hintatasoa; nämä ovat myös tutkitusti tärkeimmät asiakastyytyväisyystekijät (Taloustutkimus Oy, Toimialakohtainen asiakastyytyväisyystutkimus 2019, Kotimaan tavarankuljetus).

Tavoitteenamme on jatkossakin rikkoa vain asiakastyytyväisyysennätyksiä, ei asiakaslupauksia tai lähetyksiä!

Varmista, että asiakkaasi löytävät Matkahuollon toimitustavat verkkokaupastasi!

Nopeat, luotettavat ja selkeästi informoidut kuljetukset ovat merkittävä osa verkkokaupan asiakaskokemusta. Olemme rakentaneet palvelumme vastaamaan näitä odotuksia ja koonneet yhteen pakettiin ohjeet siitä, miten Matkahuollon eri toimitustavoista kannattaa viestiä verkkokaupassa.

Varmista, että verkkokauppasi asiakkaat löytävät pakettiautomaattimme ja noutopisteemme sekä muut toimitusvaihtoehtomme helposti verkkokauppasi toimitusvaihtoehtojen joukosta.

Tutustu ohjeeseen ja päivitä toimitustapateksti.

Ohje toimitustapojen viestimiseen


Tehdään tulevasta sesongista yhdessä sekä kaupallisesti että laadullisesti onnistunut!

Pakettjänster

Smidig logistik ökar ditt företags försäljning.
Bli avtalskund

Resenärtjänster

Restjänster för städer, kommuner, gemenskaper och företag.

Försäljningens kontaktinformation

Kontaktinformation för paket- och resenärtjänsters försäljning.