Aikataulut ja liput Bussiaikataulut Bussiliput Alennukset Matkustajapalvelut Ohjeet ja ehdot Usein kysyttyä Matkapalvelut Hinnat Bussiliput-mobiilisovellus Pakettipalvelut Pakettien lähetysvaihtoehdot Lisäpalvelut Pakkaaminen Lähetysten seuranta Pakettilaskuri Osta kuljetus verkosta Hinnat Verkkokaupasta tilatut lähetykset Kuljetusehdot Usein kysyttyä Pakettipalvelut Joulu Toimipisteet Toimipistehaku Toimipisteverkosto Yrityksille Kuljetus- ja rahtipalvelut Palvelut verkkokauppayrityksille Yritysmyynti kuljetus- ja rahtipalvelut Matkapalvelut Myynti Matkapalvelut

Aikataulut ja lipun osto

Lähetysten seuranta

Osta kuljetus verkosta

Anna palautetta Matkapalveluista

Anna meille palautetta palveluistamme. Käsittelemme kaikki palautteet ja otamme yhteyttä, jos toivot vastausta ja olet jättänyt sähköpostiosoitteesi yhteydenottoa varten. Palautteesi on meille tärkeä.

Mikäli palautteesi koskee häiriötä Nettilipun ostamisessa tai epäonnistunutta Nettilippua täytä tämä lomake.

Palautelomakkeella ei voi hakea korvausta tai muutosta onnistuneesti ostettuun Nettilippuun, sillä Nettilippu on voimassa vain lippuun merkityssä vuorossa, lippuun merkittynä päivänä eikä sitä voi muuttaa, vaihtaa tai peruuttaa.

Aikataulu- ja hintatiedusteluja ei voi tehdä palautelomakkeella.  Aikataulu- ja hintatiedot löytyvät verkkosivuiltamme ja palvelunumerostamme 0200 4000 (1,99 €/min + pvm), avoinna 24 h. Matkustamiseen liittyvät palautteet välitämme tarvittaessa myös bussiyritykselle, jotta pystymme vastamaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Usein kysyttyihin kysymyksiin on vastauksia myös verkkosivuillamme UKK/Matkapalvelut

Asiakaspalvelumme palvelee palaute- ja reklamaatioasioissa arkisin (ma–pe) klo 8–16 numerossa 020 331 222 (8,8 snt/min). Palaute- ja reklamaationumerossa ei anneta aikataulu- ja hintatietoja.

Palautteesi Matkapalveluista

fi| sv| en