Matkahuolto on tutkitusti toimialan paras
Olemme panostaneet asiakaskokemuksen kehittämiseen kuuntelemalla asiakkaita ja hyödyntämällä palautteita palvelujen kehittämisessä.
Matkahuolto on noussut kärkisijoille kaikissa viime aikoina tehdyissä pakettitoimituksiin liittyvissä asiakastutkimuksissa.
POSITIIVISIN - Viime vuonna kuluttajat arvioivat meidät toimialan positiivisimmaksi brändiksi, NayaDaya bränditutkimus 2020, lue lisää alla olevasta linkistä.
VASTUULLISIN – Suomen vastuullisin paketti- ja logistiikkabrändi, Sustainable Brand Index 2021, lue lisää alla olevasta linkistä.
PARAS YLEISARVOSANA – Tuoreessa Taloustutkimuksen tekemässä yrityspäättäjille suunnatussa kyselyssä saimme toimialan parhaan yleisarvosanan.
PARAS MIELIKUVA JA NPS – Viime vuoden lopulla Dentsun tekemässä kyselyssä Matkahuolto sai kuluttajilta parhaan mielikuvan ja parhaan suositteluindeksin.
Sekä yritys- että kuluttaja-asiakkaat pitävät Matkahuollon vahvuuksina erityisesti
- hyvää hinta-laatusuhdetta
- luotettavuutta ja toimitusvarmuutta
- nopeutta ja
- kuljetusverkon kattavuutta.
Kehitämme palvelupiste- ja kuljetusverkostoamme sekä palveluitamme nyt vauhdilla voidaksemme tarjota entistäkin nopeammat ja paremmat kuljetukset lähetyksillesi niin kotimaassa kuin ulkomaillekin!
Ei haukku haavaa tee kampanja
Keräsimme asiakkailta julkista kritiikkiä nonono.fi-sivustolle ilman moderointia ja saimme satoja palautteita. Muun muassa näitä asioita kritiikki koski: kuljetusnopeus, pakettien ohjaus noutopisteisiin, kuljetushinnat, paperiset luovutuskuitit ja asiakaspalvelunumero.
Blogipostauksen alkuosassa paljastamme mitä konkreettisia toimenpiteitä on jo tehty. Kerromme myös mitä suunnitelmia on viety työlistalle.