Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Pakettiostoissa ilmeni häiriö verkkokaupassa ja sovelluksessa

8.11.2024

Paketin ostamisessa ilmeni häiriö perjantai-iltapäivänä, jonka vuoksi Matkahuollon verkkosivuilta ja Paketit-sovelluksesta ostetuista paketeista ei muodostunut aktivointikoodia. Verkkokauppa ja Matkahuolto Paketit –sovellus suljettiin ongelman selvittämisen ajaksi.  

Ongelma saatiin ratkaistua nopeasti ja paketin ostaminen sujuu jälleen normaalisti.  

Pyrimme lähettämään asiakkaille puuttuvan aktivointikoodin ja mikäli se ei ole mahdollista, hyvitämme maksun. Mikäli et saa puuttuvaa aktivointikoodia, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: p. 020 33 6161 ma – pe klo 8-17, puhelun hinta on pvm/mpm 

Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa vaivaa! 

Ajankohtaista

8.11.2024
Pakettiostoissa ilmeni häiriö verkkokaupassa ja sovelluksessa
4.11.2024
Hiilineutraalit kuljetukset täydentävät Matkahuollon kunnianhimoisia ilmastotavoitteita
31.10.2024
Pyhäinpäivän vaikutukset bussiaikatauluihin ja pakettipisteiden aukioloaikoihin
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media