Aikataulut ja liput Bussiaikataulut Bussiliput Alennukset Matkustajapalvelut Ohjeet ja ehdot Usein kysyttyä Matkapalvelut Hinnat Bussiliput-mobiilisovellus Pakettipalvelut Pakettien lähetysvaihtoehdot Lisäpalvelut Pakkaaminen Lähetysten seuranta Pakettilaskuri Osta kuljetus verkosta Hinnat Verkkokaupasta tilatut lähetykset Kuljetusehdot Usein kysyttyä Pakettipalvelut Toimipisteet Toimipistehaku Toimipisteverkosto Yrityksille Kuljetus- ja rahtipalvelut Palvelut verkkokauppayrityksille Yritysmyynti kuljetus- ja rahtipalvelut Matkapalvelut Myynti Matkapalvelut

Stockmann valitsi Matkahuollon kuljettajaksi verkkokauppaansa

Stockmannin verkkokaupassa asioivat voivat nyt valita tilauksensa kuljetuksen Matkahuollon kautta. Yhteistyön myötä Stockmannin verkkokaupan asiakkailla on valittavanaan 1 200 uutta pakettipistettä, joista noutaa lähetyksensä. Matkahuolto kuljettaa nopeasti ja turvallisesti myös suuremmat tuotteet, kuten matot. Ensimmäiset Matkahuollon kuljettamat lähetykset vietiin asiakkaille syyskuussa.

Stockmannin strategiassa verkkokaupan rooli ja kehittäminen nähdään tärkeänä keinona täydentää tavaratalojen tarjontaa. Digitaalisten ratkaisujen ja palveluiden tulee olla vahvasti kokonaisvaltaista asiakaskokemusta tukevia. Stockmannin ensimmäinen verkkokauppa avattiin syksyllä 2010, ja viime vuoden marraskuussa uudistunut stockmann.com avattiin asiakkaille. Uudistuksen myötä stockmann.comissa näkee mm. tuotteiden tavaratalosaatavuuden, sivuilla on ennakoiva haku, joka parantaa tuotteiden etsimistä ja käyttöliittymä on täysin responsiivinen. 

Kehitämme koko ajan verkkokauppaamme, jotta se palvelisi asiakkaitamme parhaalla mahdollisimmalla tavalla. Matkahuollon pakettipisteiden mukaantulon myötä verkkokaupan asiakkailla on käytössään 1 200 uutta noutopistettä, josta voi noutaa ja palauttaa paketteja. Tämä on huomattava parannus aiempaan.”, Stockmann Supply Chainin kehityspäällikkö Hanna Kakkonen sanoo.

Olemme erittäin iloisia tästä yhteistyöstä. Logistiikka on tärkeä osa kokonaisvaltaista asiakaskokemusta. Hyvin suunniteltujen kuljetusten, reaaliaikaisen informaation ja sujuvan asiakaspalvelun avulla verkkokaupan asiakkaalle voidaan luoda merkittävää lisäarvoa. Myös palautusten tulee hoitua ongelmitta ja asiakasta vaivaamatta. Olemme kiinnittäneet näihin asioihin erityisesti huomiota. Esimerkiksi paketteja noutavien kuluttajien osalta mittaamme jatkuvalla mittauksella asiakastyytyväisyyttä ja se on hyvin korkealla tasolla.”, toteaa Matkahuollon liiketoimintapäällikkö Erkki Vehman.

Aikataulut ja hinnat 0200 4000 Pakettipalvelujen palvelunumero 0800 132 582 Pakettipalvelut yrityksille 020 710 5024
fi| sv| en