Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
LähestymistapammeTyöntekijätYhteistyökumppani ja palveluntarjoajaYmpäristöYhteiskuntaYhteydetIlmoituskanava
Kirjaudu

Olemme houkutteleva yhteistyökumppani ja palveluntarjoaja

LähestymistapammeTyöntekijätYhteistyökumppani ja palveluntarjoajaYmpäristöYhteiskuntaYhteydetIlmoituskanava

Sujuvalla yhteistyöllä on merkittävä vaikutus valtakunnallisen verkostomme ylläpitämiseen. Laaja kuljetusverkostomme kattaa satoja yhteistyökumppaneita. Parhaan palvelun tarjoamiseksi keskitymme erinomaiseen asiakaskokemukseen ja luotettavuuteen.

Valtakunnallinen kumppani

Strategiset kumppanuudet ovat liiketoimintamme keskiössä ja vahvuutemme. Verkostomme kautta yhdistämme eri toimijat toisiinsa ja mahdollistamme palveluiden tarjoamisen valtakunnallisesti.

Liikennöitsijöiden kumppanina toimiminen ja heille palveluiden tarjoaminen ovat toimintamme ytimessä. Muita tärkeitä yhteistyökumppaneitamme on esimerkiksi toimittajat, asiamiehet ja verkkokauppa-asiakkaat.

Tavoitteenamme on yhteistyön syventäminen ja laajentaminen erityisesti kestävän kehityksen edistämiseksi. Yhdessä kumppaniemme kanssa voimme saada aikaan laajempaa vaikutusta. Selvitämme yhteistyömahdollisuuksia toiminnan kehittämiseksi niin nykyisten kuin mahdollisten uusien kumppanien kanssa.

Tavoite

  • SDG 17.7: Yhteistyön syventäminen ja laajentaminen erityisesti kestävän kehityksen edistämiseksi

Vastuullisen toimitusketjun hallinta

Meille on tärkeää, että toimittajamme ja yhteistyökumppanimme toimivat eettisesti kestävällä pohjalla olevien periaatteiden mukaisesti. Haluamme varmistaa, että he ottavat toiminnassaan huomioon ympäristövastuun, sosiaalisen vastuun ja taloudellisen vastuun. Edellytys vastuullisuusperiaatteiden noudattamisesta on yksi valintakriteereistä kaikissa meidän hankinnoissamme.

Laajan alihankintaverkostomme kautta meillä on paljon mahdollisuuksia edistää kestävää kehitystä toimittajiemme kanssa. Minimivaatimukset yhteistyölle toimittajien kanssa asettavat eettiset ohjeet, jotka julkaisemme vuoden 2021 aikana. Laadimme myös hankintapolitiikan.

Tavoite

  • SDG 16.5: 100 % toimittajista sitoutunut eettisiin ohjeisiin vuoden 2024 loppuun mennessä

Parhaan palvelun tarjoaminen

Otamme huomioon asiakaslähtöisyyden kaikessa mitä teemme. Tavoitteenamme on jatkuva asiakaskokemuksen parantaminen.

Haluamme, että asiakkaamme saavat laadullisesti parasta mahdollista palvelua. Tavoitteenamme on huomioida asiakkaiden yksilölliset tarpeet ja taata palvelujen saavutettavuus mahdollisimman hyvin koko Suomen alueella. Varmistaaksemme asiantuntevan ja sujuvan asiakaspalvelun kuuntelemme asiakkaidemme näkemyksiä ja toiveita.

Myös palveluidemme turvallisuus on myös meille tärkeää. Otamme huomioon esimerkiksi toimitilojen turvallisuuden.

Tavoite

  • Jatkuva asiakaskokemuksen parantaminen

Ei haukku haavaa tee -kampanja

Lue lisää →

Edistämme positiivisia ympäristövaikutuksia

Lue lisää →

Toimintamme hyödyttää ympäröivää yhteiskuntaa

Lue lisää →

HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitReitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media