Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalveluBlogi
Kirjaudu

Hyvitys lakon vuoksi käyttämättä jääneestä kausilipusta

Voit hakea hyvitystä kausilipusta, joka jää käyttämättä lakon vuoksi. Hyvitys on mahdollista saada pääsääntöisesti niiltä päiviltä, joina ei ole ollut mahdollista tehdä yhtään matkaa. Hyvitystä voit hakea kuukauden sisällä lakon päättymisestä ja hyvitys maksetaan noin kuukauden sisällä hakemuksen vastaanottamisesta.

Huomioithan, että hyvitämme automaattisesti Matkahuollon verkkosivuilta, Reitit ja Liput -sovelluksesta ja Bussiliput-sovelluksesta ostetut kertaliput, joita ei voi käyttää jos vuoro on peruuntunut lakon vuoksi. Näistä sinun ei tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä, sillä saamme tiedon perutuista vuoroista suoraan vuoroa liikennöivältä yritykseltä ja palautamme sinulle rahat samalla maksutavalla, jota käytit lippua ostaessasi.

Lipun tiedot

Täytä alle lipun tiedoista joko matkakorttisi numero tai Reitit ja Liput -sovelluksesta ostetun lipun tilausnumero. Vain toinen kenttä täytetään, sen mukaan käytätkö fyysistä matkakorttia vai mobiilikausilippua Reitit ja Liput -sovelluksessa.

HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitReitit ja LiputReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media