Palvelut verkkokaupoille
Nopeat ja täsmälliset toimitukset sekä tarvittaessa helpot palautukset tuottavat asiakkaalle lisäarvoa. Tarjoamalla asiakkaasi tarpeisiin vastaavan kuljetuspalvelun varmistat onnistuneen asiakaskokemuksen. Valitse Suomen arvostetuin pakettipalvelu ja tee sopimus verkossa – vaikka heti!

Toimitustavat verkkokaupoille
Mutkattomat toimitustapamme pakettiautomaatteihin ja pakettipisteisiin tai suoraan vastaanottajalle vastaavat sinun ja asiakkaasi tarpeisiin.

Myös ulkomaan toimitukset
Kuljetamme verkkokauppasi paketit myös Ruotsiin, Baltiaan ja muualle Eurooppaan – mutkattomasti ja kustannustehokkaasti.

Helpot asiakaspalautukset
Mahdollisuus palauttaa ostettu tuote voi vaikuttaa ratkaisevasti asiakkaasi ostopäätökseen. Varmistat asiakastyytyväisyyden tarjoamalla asiakkaallesi helpon palautuksen joko osoitekortilla tai ilman.

Toimitustapojen näkyminen verkkokaupassa
Viestimällä selkeästi toimitustavoistamme verkkokaupassasi varmistat, että asiakkaasi löytyvät sopivimman toimitustavan helposti.

Tee sopimus
Ota käyttöön Suomen paras pakettipalvelu verkkokaupoille ja muille yritysasiakkaille. Saat palvelut käyttöösi saman tien.
Yritysasiakkaanamme hyödyt esimerkiksi seuraavista palveluistamme

Paketit Yritysportaali
Paketit Yritysportaali toimii yritysasiakkaiden asiointikanavana, jossa voit lähetysten ja noutotilausten luomisen lisäksi muun muassa ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluun sekä hallinnoida omia yrityskohtaisia tietoja.

Yli 2 200 pakettiautomaatin ja -pisteen verkosto
Kuljetamme verkkokauppasi paketit nopeasti ja luotettavasti yli 2 200 Matkahuollon pakettiautomaattiin ja pakettipisteeseen kautta maan.

Noutopisteiden täyttöaste ja pakettien uudelleenohjaus
Suosituimmat noutopisteet voivat olla ajoittain täynnä. Seuraamme jatkuvasti uudelleenohjauksia ja julkaisemme tiedot kuukausittain verkkosivuillamme.

Missä minun pakettini on?
Jos pyörität verkkokauppaa, olet varmasti kuullut kysymyksen usein. Yleensä vastuussa vastauksesta ovat pakettitoimijat. Siksi olemme selvittäneet, mikä pakettitoimituksissa mättää ja mitä asialle on tehtävissä – muun muassa.
Rekisteröityneen asiakkaan palvelut ja Paketit-sovellus
Integraatiot
Rajapinnat