Gå till innehållet
PrivateFöretagskunderServiceställen
ResenärerPaketVanliga frågorKundservice
Logga in

Återbetalning för biljetter som inte används på grund av strejken

Du kan ansöka om återbetalning för ett säsongskort som står outnyttjat på grund av strejken. Som huvudregel är det möjligt att få återbetalning för de dagar som det inte varit möjligt att göra några resor. Du kan ansöka om ersättning inom en månad efter strejkens slut och ersättningen betalas ut cirka en månad efter att du mottagit ansökan.

Observera att vi automatiskt återbetalar enkelbiljetter köpta från Matkahuoltos hemsida, applikationen Rutter och biljetter och applikationen Bussiliput, som inte kan användas om tåget har ställts in på grund av strejk.

Uppgifter om biljetten

PrivateFöretagskunder

Resenärer

BusstidtabellerBussbiljetter och resekortetResor och BiljetterReseguidenPriser och rabatterAnvisningar och villkor för passagerare

Sociala medier