Vanliga frågor
Passagerare
Tidtabellssökning
Responsblanketten ska inte användas för tidtabellsförfrågningar. Var hittar jag information om tidtabellerna?
Tidtabellerna hittas via en särskild söktjänst på vår webbplats och fås också på servicenumret 0200 4000 (1,98 €/min+lna).
Varför meddelar sökmotorn att inga resultat som uppfyller sökvillkoren kunde hittas?
Det kan bero på följande orsaker: 1) Det finns ingen direkt bussförbindelse eller förbindelse som inkluderar omstigning och som bekräftats av bussbolaget. 2) Det går ingen buss på den valda rutten eller sträckan och den valda dagen. 3) Det valda datumet ligger inom nästa tidtabellsperiod så det finns tills vidare inga tidtabeller för det datumet i databasen.
Varför hittar sökmotorn ingen nattbuss som avgår på småtimmarna?
Tidtabellssökningen fungerar enligt datum. Dygnet börjar klockan 00:00 och slutar klockan 23:59. Tidtabellerna för de turer som avgår klockan 00:00 och senare på natten ska sökas på följande dags datum.
Min resa inkluderar en omstigning, men tidtabellssökningen visar att omstigningstiden är 0 minuter. Hinner jag säkert med den andra bussen?