MatkustajatPaketitYritysasiakkaatPalvelupisteet
Kirjaudu
Etusivu
Yritysasiakkaat
Usein kysyttyä, sopimusasiakkaat

Usein kysyttyä, sopimusasiakkaat

Uusi sopimusasiakas

Miten yrityksemme pääsee Matkahuollon laskutus-/sopimusasiakkaaksi?
Mikä on kuljetusluoton palvelumaksu ja kuinka paljon se on?
Sain käyttööni MPaketti-asiakasliittymän. Paljonko liittymän käyttö yritykselleni maksaa?

MPaketti-asiakasliittymä

Asiakasliittymässä on useita tuotelajeja. Mistä tiedän, mikä tuotelaji minun pitäisi valita?
Jos merkitsen lähetystietoihin noudon, noudetaanko lähetys yrityksestämme automaattisesti?
Lähetyksen vastaanottaja ei ole saanut saapumisilmoitusta, miten toimin?
Mikä on kuljetusluoton palvelumaksu ja kuinka paljon se on?
Mistä voin tilata asiakasliittymässä käytettäviä osoitetarroja?

Paketin lähettäminen

Kuinka suuren lähetyksen voin lähettää Matkahuollolla?
Mitä eroa on Jakopaketilla ja Kotijakelulla?
Voiko Matkahuollon kautta lähettää lavarahtia?
Olen lähettämässä neljä auton rengasta, miten ne pitäisi pakata?
Nettisivujenne toimipistetiedoissa on mainittu K-Marketin palvelujen kohdalla ”Paketin lähettäminen (max 30 kg)”. Voinko viedä yrityksemme lähtevät lähetykset K-Markettiin jos noudatan tuota painorajaa?

Hinnoittelu

Hinnastossanne on lueteltu lisäpalveluita. Voiko yhdestä lähetyksestä veloittaa useamman lisäpalvelumaksun?
Olen lähettämässä 2 kg:n painoista pahvilaatikkoa jonka mitat ovat 38 x 40 x 32 cm. Minkä mukaan lähetys hinnoitellaan?

Nouto- ja jakelupalvelu

Haluan että noudatte lähetyksen yrityksestämme. Miten toimin?
Miten voin sopia pakettien toimituksesta yritykselleni?

Asiakaspalautukset

Haluan tarjota asiakkailleni ilmaisen asiakaspalautuksen. Miten se järjestyy Matkahuollossa?
Miten pakettiautomaatilla tehdään asiakaspalautus?

Muutokset lähetystietoihin

Olen lähettänyt asiakkaalleni lähetyksen väärään noutopisteeseen. Miten sen saa siirrettyä oikeaan noutopisteeseen?
Olen lähettänyt asiakkaalleni lähetyksen mutta olen vahingossa merkinnyt lähetystietoihin väärän puhelinnumeron / sähköpostin. Miten sen saa korjattua?

Kuljetusvahinko, reklamaatio tai palaute

Avatessani pakettia huomasin että sisältö on vaurioitunut / Vastaanottaja ilmoitti, että lähetys on vaurioitunut. Miten toimin?
Miten voin antaa Matkahuollolle palautetta tai kehitysehdotuksen?

Osta liput – hae aikataulut

Mistä
Mihin
Hae aikatauluja

Vaihda maisemaa pikkurahalla

Nettiliput alk. 2 € + palvelumaksu 0,50 €