Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Black Friday löi kaikki Matkahuollon aiemmat pakettiennätykset – Kuljetuksessa pieniä viiveitä ja asiakaspalvelussa ruuhkaa

3.12.2019

Viime viikon perjantaina vietetty Black Friday ja maanantainen Cyber Monday toivat Matkahuollon kuljetettavaksi uuden pakettiennätyksen. Alkuviikon aikana Matkahuolto on kuljettanut yli nelinkertaisen määrän paketteja normaaliajankohtaan verrattuna ja kasvu on ollut merkittävä myös verrattuna viime viikkojen Postilakon aikana Matkahuoltoon tulleisiin lähetyksiin.

Olemme varautuneet edelleen erityisjärjestelyin kuljettaaksemme jokaisen paketin perille mahdollisimman nopeasti. Ennätyssuuresta pakettimäärästä johtuen kuljetuksissa voi kuitenkin olla joitakin pieniä viiveitä yksittäisten pakettien tai lähetyserien kohdalla, mistä johtuen kuljetusaika voi olla hieman normaalia pidempi.

Myös asiakaspalvelussamme on tällä hetkellä ajoittain ruuhkaa. Muistathan, että voit seurata lähetystäsi kätevimmin Matkahuollon verkkosivujen lähetysten seurannan kautta. Sivuilta löydät myös tiedot palveluista ja hinnoista sekä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos asiasi on kiireellinen, tavoitat meidät nopeimmin palvelunumerosta 0600 11300, joka palvelee ma–pe klo 8–18 ja la klo 9–17. Puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm, jonotus on maksuton. Verkkosivujen, sähköpostilla ja somen kautta tulleisiin palautteisiin vastaamisessa on viivettä, mutta vastaamme niihin saapumisjärjestyksessä mahdollisimman pian.

Huomioithan vielä, että hyvin pienessä osassa verkosta ostettuja paketteja on havaittu tekninen virhe, jonka vuoksi paketti ei näy seurannassa. Sen sijaan seuranta antaa virheilmoituksen: Haku epäonnistui. Virheestä huolimatta paketit kulkevat normaalisti, niiden tiedot päivittyvät taustajärjestelmäämme ja vastaanottajalle lähtee saapumisilmoitus heti, kun paketti on noudettavissa. Korjaustoimenpiteet ovat jo käynnissä ja ongelma poistuu viimeistään ensi viikon alkupuolella.

Ajankohtaista

9.10.2024
Katko lippujen ja pakettien ostossa pe 11.10. klo 0.30–01.00
4.10.2024
Päivitimme vastuullisuusohjelmaamme vastaamaan entistä paremmin sidosryhmien odotuksiin ja toimintaympäristön muutoksiin
30.9.2024
Korotamme kotimaan pakettien hintoja 1.10.2024
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media