Hyppää sisältöön
Matkahuolto
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalveluBlogi
Kirjaudu

”Eli kerjäämme verta nenästä?”

17.11.2020

Matkahuolto pyytää asiakkailtaan julkista kritiikkiä. Kun myyntijohtaja Juha-Pekka Pirvola kuuli ”Ei haukku haavaa tee”-kampanjasta, hän esitti otsikossa mainitun kysymyksen.

Mistä on kyse?

Matkahuolto kutsuu henkilö- ja yritysasiakkaansa raportoimaan pakettipalveluihin liittyvistä ongelmista kaunistelemattomasti ja rehellisesti – ja julkisesti.

Miksi?

Nyt on yhdestoista hetki. Kun verkkokauppajätti Amazon saapuu Suomeen, on suomalaisten verkkokauppojen pystyttävä tarjoamaan yhä parempaa palvelua. Amazon tunnetaan nopeista toimituksistaan ja hyvästä asiakaspalvelusta. Jos suomalaiset verkkokaupat haluavat pärjätä kiristyvässä kilpailussa, on meidän syytä reagoida ja laittaa omat palvelumme kuntoon, toteaa pakettipalveluiden johtaja Kati Nevalainen.

Miten?

–Toteutamme kampanjan yhdessä tamperelaisen No No No -startup-yrityksen kanssa. Asiakkaat voivat raportoida ongelmia julkisesti nonono.fi-verkkosivustolla, toteaa Nevalainen. –Me emme itse voi kontrolloida julki tulevia palautteita. Voimme vain seurata niitä ja parantaa toimintaamme niiden perusteella, jatkaa Nevalainen.

–Ylin johto osallistuu keskusteluun ruohonjuuritasolla, toteaa toimitusjohtaja Janne Jakola. Kampanjan tuloksista julkaistaan yhteenvetoraportti, mutta jo kampanjan aikana Matkahuollon blogista tulee löytymään Suomessa täysin ennen näkemätöntä sisältöä.

Lisätietoja

Lue kampanjaa taustoittava blogipostaus ennakkoon tästä. Anna kritiikkiä pakettipalveluista osoitteessa nonono.fi. Kampanja-aika on 17.11.–13.12.2020.

Ajankohtaista

7.6.2023
Matkahuollon juhannusmuistio 2023
6.6.2023
Käyttökatkos Smartmilen pakettiautomaateissa
8.5.2023
Helatorstain muistio 2023: Tarkista bussiaikataulut ja osta liput etukäteen
Kaikki uutiset

Blogi

HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitTutustu ja lataa äppiReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media

Matkahuolto
Paremmin perillä