Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Katko lippujen ja pakettien ostossa pe 11.10. klo 0.30–01.00

9.10.2024

Osa palveluistamme on pois käytöstä noin 30 minuutin ajan torstain ja perjantain välisenä yönä 11.10.2024 alkaen klo 0.30. Katko johtuu tietokantoihin tehtävistä huoltotoimenpiteistä. 

Seuraavat palvelut ovat poissa käytöstä katkon aikana: 

  • matkalippujen ostaminen verkkosivuilla ja Reitit ja Liput –sovelluksessa 

  • pakettien ostaminen ja seuranta verkkosivuilla ja Paketit-sovelluksessa 

  • osa pakettiautomaateista 

  • MPaketti-asiakasliittymä ja Paketit Yritysportaali, katko ei kuitenkaan vaikuta palvelupistehakuun 

Huoltotoimenpiteiden avulla varmistamme palveluidemme toimivuuden ja ne on ajoitettu mahdollisimman hiljaiseen ajankohtaan. Olemme pahoillamme katkon mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta. 

Ajankohtaista

9.9.2025
Matkahuolto saavutti kultatason EcoVadis-arvioinnissa – strateginen vastuullisuustavoite toteutui etuajassa
2.9.2025
Matkahuolto arvostetuin pakettibrändi – maine jatkaa vahvistumistaan
5.7.2025
Lähes 700 suomalaista osti bussilipun tuntemattomaan lomakohteeseen – Matkahuollon Mysteerimatkat olivat kesän reissuilmiö
Kaikki uutiset

Blogi

3.6.2025
Esteettömyysdirektiivi ja verkkokauppa 2025 – saavutettavuus ulottuu myös toimituksiin
27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja