Hyppää sisältöön

Katko lippujen ja pakettien ostossa pe 11.10. klo 0.30–01.00

9.10.2024

Osa palveluistamme on pois käytöstä noin 30 minuutin ajan torstain ja perjantain välisenä yönä 11.10.2024 alkaen klo 0.30. Katko johtuu tietokantoihin tehtävistä huoltotoimenpiteistä. 

Seuraavat palvelut ovat poissa käytöstä katkon aikana: 

  • matkalippujen ostaminen verkkosivuilla ja Reitit ja Liput –sovelluksessa 

  • pakettien ostaminen ja seuranta verkkosivuilla ja Paketit-sovelluksessa 

  • osa pakettiautomaateista 

  • MPaketti-asiakasliittymä ja Paketit Yritysportaali, katko ei kuitenkaan vaikuta palvelupistehakuun 

Huoltotoimenpiteiden avulla varmistamme palveluidemme toimivuuden ja ne on ajoitettu mahdollisimman hiljaiseen ajankohtaan. Olemme pahoillamme katkon mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.