Katko lippujen ja pakettien ostossa pe 8.3. klo 00.30-01.00
4.3.2024

Osassa palvelujamme on noin 30 minuutin katko torstain ja perjantain välisenä yönä 8.3.2024 klo 00.30-01.00. Katko aiheutuu tietokantoihin tehtävistä toimenpiteistä.
Seuraavat palvelut ovat poissa käytöstä katkon aikana:
matkalippujen ostaminen verkkosivuilla ja Reitit ja Liput –sovelluksessa
pakettien ostaminen ja seuranta verkkosivuilla ja Paketit-sovelluksessa
osa pakettiautomaateista
MPaketti-asiakasliittymä ja Paketit Yritysportaali, katko ei kuitenkaan vaikuta noutopistehakuun.
Huoltotoimenpiteiden avulla varmistamme palveluidemme toimivuuden ja olemme ajoittaneet katkon mahdollisimman hiljaiseen ajankohtaan. Olemme pahoillamme katkon mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.
Julkaistu 4.3.2024, päivitetty 7.3.2024
Ajankohtaista
14.3.2025
Palvelukatko matkalippu- ja aikataulupalveluissa 28.3. ja pakettipalveluissa 29.3.2025
11.3.2025
Käytetyn tavaran ostaminen ja myyminen helpottuu – Tori ja Matkahuolto aloittavat yhteistyön
10.3.2025
Kuluttajat näkevät Matkahuollon toimialan vastuullisimpana paketti- ja logistiikkabrändinä
Kaikki uutiset →