Katko lippujen ja pakettien ostossa pe 8.3. klo 00.30-01.00
4.3.2024

Osassa palvelujamme on noin 30 minuutin katko torstain ja perjantain välisenä yönä 8.3.2024 klo 00.30-01.00. Katko aiheutuu tietokantoihin tehtävistä toimenpiteistä.
Seuraavat palvelut ovat poissa käytöstä katkon aikana:
matkalippujen ostaminen verkkosivuilla ja Reitit ja Liput –sovelluksessa
pakettien ostaminen ja seuranta verkkosivuilla ja Paketit-sovelluksessa
osa pakettiautomaateista
MPaketti-asiakasliittymä ja Paketit Yritysportaali, katko ei kuitenkaan vaikuta noutopistehakuun.
Huoltotoimenpiteiden avulla varmistamme palveluidemme toimivuuden ja olemme ajoittaneet katkon mahdollisimman hiljaiseen ajankohtaan. Olemme pahoillamme katkon mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.
Julkaistu 4.3.2024, päivitetty 7.3.2024
Ajankohtaista
9.9.2025
Matkahuolto saavutti kultatason EcoVadis-arvioinnissa – strateginen vastuullisuustavoite toteutui etuajassa
2.9.2025
Matkahuolto arvostetuin pakettibrändi – maine jatkaa vahvistumistaan
5.7.2025
Lähes 700 suomalaista osti bussilipun tuntemattomaan lomakohteeseen – Matkahuollon Mysteerimatkat olivat kesän reissuilmiö
Kaikki uutiset →