Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Palvelukatko nettilippukaupassa ja Reitit ja Liput sekä Bussiliput -mobiilisovelluksissa 26.–27.9.2020 klo 22–08

21.9.2020

Nettilippukaupassa, Reitit ja Liput -sovelluksessa ja Bussiliput-sovelluksessa on palvelukatko 26.–27.9. Katko alkaa lauantaina klo 22 ja päättyy sunnuntaina klo 08 mennessä. Palvelukatkon aikana verkkokaupasta ja sovelluksista ei voi hakea aikatauluja eikä ostaa matkalippuja.

Palvelukatkon syynä on tietojärjestelmien päivitys ja testaaminen. Tietojärjestelmien päivityksen avulla haluamme tarjota toimivat ja helppokäyttöiset palvelut myös tulevaisuudessa.

Ajankohtaista

12.12.2024
Henkilökuljetusten arvonlisävero nousee 1.1.2025
9.12.2024
Joulun ja uuden vuoden muistio 2024 - Tarkista aikataulut ja osta liput ennakkoon
19.11.2024
Itsenäisyyspäivän muistio 2024: Tarkista bussiaikataulut ja osta liput etukäteen
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media