Palvelukatko nettilippukaupassa ja Reitit ja Liput sekä Bussiliput -mobiilisovelluksissa 26.–27.9.2020 klo 22–08
21.9.2020
Nettilippukaupassa, Reitit ja Liput -sovelluksessa ja Bussiliput-sovelluksessa on palvelukatko 26.–27.9. Katko alkaa lauantaina klo 22 ja päättyy sunnuntaina klo 08 mennessä. Palvelukatkon aikana verkkokaupasta ja sovelluksista ei voi hakea aikatauluja eikä ostaa matkalippuja.
Palvelukatkon syynä on tietojärjestelmien päivitys ja testaaminen. Tietojärjestelmien päivityksen avulla haluamme tarjota toimivat ja helppokäyttöiset palvelut myös tulevaisuudessa.
Ajankohtaista
9.9.2025
Matkahuolto saavutti kultatason EcoVadis-arvioinnissa – strateginen vastuullisuustavoite toteutui etuajassa
2.9.2025
Matkahuolto arvostetuin pakettibrändi – maine jatkaa vahvistumistaan
5.7.2025
Lähes 700 suomalaista osti bussilipun tuntemattomaan lomakohteeseen – Matkahuollon Mysteerimatkat olivat kesän reissuilmiö
Kaikki uutiset →