Palvelukatko nettilippukaupassa ja Reitit ja Liput sekä Bussiliput -mobiilisovelluksissa 26.–27.9.2020 klo 22–08
21.9.2020
Nettilippukaupassa, Reitit ja Liput -sovelluksessa ja Bussiliput-sovelluksessa on palvelukatko 26.–27.9. Katko alkaa lauantaina klo 22 ja päättyy sunnuntaina klo 08 mennessä. Palvelukatkon aikana verkkokaupasta ja sovelluksista ei voi hakea aikatauluja eikä ostaa matkalippuja.
Palvelukatkon syynä on tietojärjestelmien päivitys ja testaaminen. Tietojärjestelmien päivityksen avulla haluamme tarjota toimivat ja helppokäyttöiset palvelut myös tulevaisuudessa.
Ajankohtaista
14.3.2025
Palvelukatko matkalippu- ja aikataulupalveluissa 28.3. ja pakettipalveluissa 29.3.2025
11.3.2025
Käytetyn tavaran ostaminen ja myyminen helpottuu – Tori ja Matkahuolto aloittavat yhteistyön
10.3.2025
Kuluttajat näkevät Matkahuollon toimialan vastuullisimpana paketti- ja logistiikkabrändinä
Kaikki uutiset →