Skip to content
PrivateCorporate customersService points
PassengersParcelsFrequently asked questionsCustomer service
Log in

Palvelukatko nettilippukaupassa ja Reitit ja Liput sekä Bussiliput -mobiilisovelluksissa 26.–27.9.2020 klo 22–08

21.9.2020

Nettilippukaupassa, Reitit ja Liput -sovelluksessa ja Bussiliput-sovelluksessa on palvelukatko 26.–27.9. Katko alkaa lauantaina klo 22 ja päättyy sunnuntaina klo 08 mennessä. Palvelukatkon aikana verkkokaupasta ja sovelluksista ei voi hakea aikatauluja eikä ostaa matkalippuja.

Palvelukatkon syynä on tietojärjestelmien päivitys ja testaaminen. Tietojärjestelmien päivityksen avulla haluamme tarjota toimivat ja helppokäyttöiset palvelut myös tulevaisuudessa.

News

31.5.2024
Pilotoimme tarkentuvien jakeluaikojen mallia Tampereella 15.5.–30.6.2024
31.5.2024
We are using EcoCompass to improve our environmental efforts
30.5.2024
Midsummer Memo – check the timetables 
All news

Blog

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa
PrivateCorporate customers

Passengers

TimetablesBus tickets and travel cardsTrips and Tickets appJourney PlannerPrices and discountsInstructions and terms of use for passengers

Social media