Hyppää sisältöön
Matkahuolto
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalveluBlogi
Kirjaudu

Palvelukatko pakettien verkkokaupassa ja pakettien luovuttamisessa ja lähettämisessä 19.–20.9.2020 klo 22–12

14.9.2020

Pakettien verkkokaupassa, lähetysten seurannassa ja pakettien luovuttamisessa ja lähettämisessä palvelupisteistä on palvelukatko 19.–20.9. Katko alkaa lauantaina klo 22 ja päättyy sunnuntaina klo 12 mennessä.

Palvelukatkon aikana

  • Matkahuollon verkkosivuilta ei voi ostaa pakettien kuljetuksia eikä seurata lähetyksiä.

  • Matkahuollon verkkosivujen palvelupistehaku on pois käytöstä.

  • Kirjautuneiden asiakkaiden Omat paketit –tiedot eivät päivity palvelukatkon aikana.

  • Paketteja ei voi noutaa eikä lähettää Matkahuolloista, Matkahuolto-asiamiehiltä, palvelupisteistä eikä pakettiautomaateista, pois lukien Keskon pisteet ja Pakettipisteen pakettiautomaatit, joista noutaminen on mahdollista myös katkon aikana.

  • Sopimusasiakkaille suunnattujen palveluiden osalta

    • noutopistehaussa voi esiintyä lyhyitä katkoksia.

    • osoitekorttihaku on pois käytöstä palvelukatkon ajan.

    • MPaketti-asiakasliittymä on pois käytöstä palvelukatkon ajan.

Palvelukatkon syynä on tietojärjestelmien päivitys ja testaaminen. Tietojärjestelmien päivityksen avulla haluamme tarjota toimivat ja helppokäyttöiset palvelut myös tulevaisuudessa.

Muut palvelukatkot syys-lokakuussa

Päivitämme myös muita palvelujärjestelmiämme portaittain syys- ja lokakuun aikana. Palvelukatkot muiden palveluiden osalta toteutuvat seuraavasti:

Ajankohtaista

4.1.2022
Koronan vaikutukset
23.12.2021
Joulun ja uudenvuoden muistio
16.12.2021
Matkahuolto on alansa arvostetuin brändi
Kaikki uutiset →

Blogi

Outo kaupallinen yhteistyö toi voiton Finnish Comms Awards -kilpailussa

Reitit ja Liput -sovelluksen käytettävyys taipui opinnäytetyön aiheeksi

HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitReitit ja Liput kaikkialle Suomeen ReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media

Matkahuolto
Paremmin perillä