Reitit ja Liput -sovelluksessa häiriö
10.8.2023
Reitit ja Liput -sovelluksessa on tällä hetkellä häiriö, jonka takia ostettuja lippuja ja ostohistoriaa ei välttämättä pääse tarkastelemaan. Häiriö vaikuttaa sekä uusiin että jo ostettuihin lippuihin. Selvitämme tilannetta parhaillaan ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.
Mikäli et pysty näyttämään lippua sovelluksesta ja joudut ostamaan kuljettajalta uuden lipun, pidä kuitti tallessa ja ota yhteys sähköpostitse Matkahuollon asiakaspalveluun osoitteeseen matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Liitä hyvityspyyntöön nimesi, sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt Reitit ja Liput -sovellukseen, tilinumerosi ja kuitti lipunostosta.
Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.
Ajankohtaista
21.10.2024
Matkahuolto laajentaa pakettiautomaattiverkostoaan vauhdilla – 10 miljoonan investoinnin tavoitteena yli 2 000 pakettiautomaatin verkosto
17.10.2024
Kotijakeluiden ja pakettiautomaattien yhdistetyt iltakuljetukset laajentuvat Turkuun
14.10.2024
Kellot siirretään talviaikaan 27.10. - vaikutukset bussiaikatauluihin
Kaikki uutiset →