Reitit ja Liput -sovelluksessa häiriö
10.8.2023

Reitit ja Liput -sovelluksessa on tällä hetkellä häiriö, jonka takia ostettuja lippuja ja ostohistoriaa ei välttämättä pääse tarkastelemaan. Häiriö vaikuttaa sekä uusiin että jo ostettuihin lippuihin. Selvitämme tilannetta parhaillaan ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.
Mikäli et pysty näyttämään lippua sovelluksesta ja joudut ostamaan kuljettajalta uuden lipun, pidä kuitti tallessa ja ota yhteys sähköpostitse Matkahuollon asiakaspalveluun osoitteeseen matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Liitä hyvityspyyntöön nimesi, sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt Reitit ja Liput -sovellukseen, tilinumerosi ja kuitti lipunostosta.
Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.
Ajankohtaista
2.12.2025
Joulun ja vuodenvaihteen palvelu- ja aikataulumuutokset – katso kooste
28.11.2025
Talouden epävarmuus ei vie suomalaisten joulumieltä, nyt panostetaan laatuun ja läheisiin
21.11.2025
Suomalaiset hakevat paketit aiempaa nopeammin - Matkahuolto palkitsee ripeimmät noutajat myös sesongissa
Kaikki uutiset →
