Reitit ja Liput -sovelluksessa häiriö
10.8.2023

Reitit ja Liput -sovelluksessa on tällä hetkellä häiriö, jonka takia ostettuja lippuja ja ostohistoriaa ei välttämättä pääse tarkastelemaan. Häiriö vaikuttaa sekä uusiin että jo ostettuihin lippuihin. Selvitämme tilannetta parhaillaan ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.
Mikäli et pysty näyttämään lippua sovelluksesta ja joudut ostamaan kuljettajalta uuden lipun, pidä kuitti tallessa ja ota yhteys sähköpostitse Matkahuollon asiakaspalveluun osoitteeseen matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Liitä hyvityspyyntöön nimesi, sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt Reitit ja Liput -sovellukseen, tilinumerosi ja kuitti lipunostosta.
Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.
Ajankohtaista
2.7.2025
Lähes 700 suomalaista osti bussilipun tuntemattomaan lomakohteeseen – Matkahuollon Mysteerimatkat olivat kesän reissuilmiö
16.6.2025
Tänä kesänä voit hypätä bussin kyytiin tietämättä edes määränpäätä - Matkahuollon Mysteerimatkojen suosio yllätti
2.6.2025
Juhannusmuistio 2025 – tarkista aikataulut ja aukioloajat
Kaikki uutiset →