Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Reitit ja Liput -sovelluksessa lyhyt käyttökatko keskiviikkona 17.1.2024 klo 23

11.1.2024

Reitit ja Liput –sovelluksessa on ke 17.1.2024 klo 23 lyhyt, noin 10 minuutin käyttökatko, jonka aikana sovellus on kokonaan poissa käytössä eikä esim. lippujen ostaminen, aikataulujen haku tai matkalippujen näyttäminen sovelluksesta ole mahdollista.   

Katko aiheutuu järjestelmäpäivityksestä, jonka myötä parannamme sovelluksen toimivuutta. Päivityksen ajankohdaksi on valittu myöhäinen ilta, jotta siitä aiheituisi mahdollisimman vähän harmia asiakkaille. Olemme ohjanneet ko. ajankohtana lähteviä bussivuoroja ottamaan asiakkaat kyytiin, vaikka lippua ei käyttökatkosta johtuen pystyisi lähtöhetkellä sovelluksesta näyttämään. 

Olemme pahoillamme katkoksen aiheuttamasta vaivasta!

Ajankohtaista

9.10.2024
Katko lippujen ja pakettien ostossa pe 11.10. klo 0.30–01.00
4.10.2024
Päivitimme vastuullisuusohjelmaamme vastaamaan entistä paremmin sidosryhmien odotuksiin ja toimintaympäristön muutoksiin
30.9.2024
Korotamme kotimaan pakettien hintoja 1.10.2024
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media