Reitit ja Liput -sovelluksessa ollut häiriö korjattu
10.8.2023

Reitit ja Liput -sovelluksessa 10.8.2023 iltapäivällä esiintynyt häiriö on korjattu ja sovellus toimii normaalisti. Häiriön vuoksi sovelluksesta ei pystynyt tarkastelemaan ostettuja lippuja n. klo 14.00 ja 16.30 välisenä aikana.
Mikäli et pystynyt näyttämään lippua sovelluksesta ja jouduit ostamaan kuljettajalta uuden lipun, voit hakea lipusta hyvitystä sähköpostitse Matkahuollon asiakaspalvelusta osoitteella matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Liitä hyvityspyyntöön nimesi, sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt Reitit ja Liput -sovellukseen, tilinumerosi ja kuitti lipunostosta.
Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.
Ajankohtaista
21.11.2025
Suomalaiset hakevat paketit aiempaa nopeammin - Matkahuolto palkitsee ripeimmät noutajat myös sesongissa
18.11.2025
Maailmanlaajuinen häiriö pilvipalveluissa vaikuttaa Matkahuollon palveluihin
6.11.2025
Matkahuolto laajentaa verkostoaan 90 uudella pakettiautomaatilla loppuvuonna
Kaikki uutiset →
