Reitit ja Liput -sovelluksessa ollut häiriö korjattu
10.8.2023

Reitit ja Liput -sovelluksessa 10.8.2023 iltapäivällä esiintynyt häiriö on korjattu ja sovellus toimii normaalisti. Häiriön vuoksi sovelluksesta ei pystynyt tarkastelemaan ostettuja lippuja n. klo 14.00 ja 16.30 välisenä aikana.
Mikäli et pystynyt näyttämään lippua sovelluksesta ja jouduit ostamaan kuljettajalta uuden lipun, voit hakea lipusta hyvitystä sähköpostitse Matkahuollon asiakaspalvelusta osoitteella matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Liitä hyvityspyyntöön nimesi, sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt Reitit ja Liput -sovellukseen, tilinumerosi ja kuitti lipunostosta.
Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.
Ajankohtaista
9.9.2025
Matkahuolto saavutti kultatason EcoVadis-arvioinnissa – strateginen vastuullisuustavoite toteutui etuajassa
2.9.2025
Matkahuolto arvostetuin pakettibrändi – maine jatkaa vahvistumistaan
5.7.2025
Lähes 700 suomalaista osti bussilipun tuntemattomaan lomakohteeseen – Matkahuollon Mysteerimatkat olivat kesän reissuilmiö
Kaikki uutiset →