Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalveluJoulu
Kirjaudu

Reitit ja Liput -sovelluksessa ollut häiriö on korjattu

30.10.2023

Reitit ja Liput -sovelluksessa oli häiriö, jonka takia osa sunnuntaina 29.10.2023 ostetuista kausi- ja sarjalipuista ei ollut aktivoitunut sovelluksessa eivätkä asiakkaat päässeet matkustamaan niillä.  

Ongelma on nyt ratkaistu ja liput toimivat normaalisti.  

Mikäli et pystynyt näyttämään lippua sovelluksesta ja jouduit ostamaan kuljettajalta uuden lipun, voit hakea lipusta hyvitystä sähköpostitse Matkahuollon asiakaspalvelusta osoitteella matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Hyvityspyyntöön tulee liittää kuitti. 

Viestimme tilanteesta mm. Liikennöitsijöille extranetissä ja uutiskirjeellä sekä asiakkaille verkkosivuilla ja somessa ja Reitit ja Liput -sovelluksessa.   

Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta. 

Ajankohtaista

29.10.2025
Pyhäinpäivän vaikutukset bussiaikatauluihin ja pakettipisteiden aukioloaikoihin
14.10.2025
Kesäaika päättyy 25.–26.10.2025 – vaikutukset bussiaikatauluihin
9.9.2025
Matkahuolto saavutti kultatason EcoVadis-arvioinnissa – strateginen vastuullisuustavoite toteutui etuajassa
Kaikki uutiset

Blogi

3.6.2025
Esteettömyysdirektiivi ja verkkokauppa 2025 – saavutettavuus ulottuu myös toimituksiin
27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja