Häiriö Reitit ja Liput -sovelluksessa ohi
21.7.2023

Reitit ja Liput -sovelluksessa tänään 21.7.2023 esiintynyt häiriö on nyt korjattu ja sovelluksen toiminta on palautunut normaaliksi.
Pyydämme niitä asiakkaitamme, jotka ovat häiriön johdosta joutuneet ostamaan kuljettajalta uuden lipun, pitämään kuitin tallessa ja ottamaan yhteyttä Matkahuollon asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Ostetut liput hyvitetään kuittia vastaan. Käsittelemme hyvityspyynnöt saapumisjärjestyksessä. Käsittelyssä voi esiintyä viiveitä asiakaspalvelun ruuhkautumisesta johtuen.
Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta!
Ajankohtaista
9.9.2025
Matkahuolto saavutti kultatason EcoVadis-arvioinnissa – strateginen vastuullisuustavoite toteutui etuajassa
2.9.2025
Matkahuolto arvostetuin pakettibrändi – maine jatkaa vahvistumistaan
5.7.2025
Lähes 700 suomalaista osti bussilipun tuntemattomaan lomakohteeseen – Matkahuollon Mysteerimatkat olivat kesän reissuilmiö
Kaikki uutiset →