Häiriö Reitit ja Liput -sovelluksessa ohi
21.7.2023

Reitit ja Liput -sovelluksessa tänään 21.7.2023 esiintynyt häiriö on nyt korjattu ja sovelluksen toiminta on palautunut normaaliksi.
Pyydämme niitä asiakkaitamme, jotka ovat häiriön johdosta joutuneet ostamaan kuljettajalta uuden lipun, pitämään kuitin tallessa ja ottamaan yhteyttä Matkahuollon asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Ostetut liput hyvitetään kuittia vastaan. Käsittelemme hyvityspyynnöt saapumisjärjestyksessä. Käsittelyssä voi esiintyä viiveitä asiakaspalvelun ruuhkautumisesta johtuen.
Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta!
Ajankohtaista
2.12.2025
Joulun ja vuodenvaihteen palvelu- ja aikataulumuutokset – katso kooste
28.11.2025
Talouden epävarmuus ei vie suomalaisten joulumieltä, nyt panostetaan laatuun ja läheisiin
21.11.2025
Suomalaiset hakevat paketit aiempaa nopeammin - Matkahuolto palkitsee ripeimmät noutajat myös sesongissa
Kaikki uutiset →
