Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalveluBlogi
Kirjaudu

Häiriö Reitit ja Liput -sovelluksessa ohi

21.7.2023

Reitit ja Liput -sovelluksessa tänään 21.7.2023 esiintynyt häiriö on nyt korjattu ja sovelluksen toiminta on palautunut normaaliksi.

Pyydämme niitä asiakkaitamme, jotka ovat häiriön johdosta joutuneet ostamaan kuljettajalta uuden lipun, pitämään kuitin tallessa ja ottamaan yhteyttä Matkahuollon asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Ostetut liput hyvitetään kuittia vastaan. Käsittelemme hyvityspyynnöt saapumisjärjestyksessä. Käsittelyssä voi esiintyä viiveitä asiakaspalvelun ruuhkautumisesta johtuen.

Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta!

Ajankohtaista

19.2.2024
Erilaisia huijausviestejä liikkeellä
12.2.2024
14.-15.2.2.2024 järjestettävä lakko ei vaikuta pakettien kulkuun – linja-autoliikenteessä voi esiintyä useita poikkeuksia
5.2.2024
Tarjoamme tuotannon henkilöstöllemme kestävät ja ympäristöstandardoidut työvaatteet osana vastuullisuustyötämme
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media