Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Smartmilen pakettiautomaatit toimivat jälleen normaalisti

18.8.2023

Smartmilen pakettiautomaateissa oli perjantaina 18.8.2023 laaja käyttökatko, jonka vuoksi pakettien noutaminen ja lähettäminen eivät onnistuneet.

Vika saatiin korjattua ennakoitua nopeammin ja perjantaina 18.8.2023 klo 17 kaikki pakettiautomaatit toimivat jälleen normaalisti.

Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa vaivaa!

Smartmilen pakettiautomaattiverkostossa on tällä hetkellä laaja katkos, joka koskee suurinta osaa Smartmilen automaateista. Noutaminen tai lähettäminen automaateilta ei tästä johtuen onnistu tällä hetkellä.

Kaikki Matkahuollon muut pakettiautomaatit toimivat normaalisti.

Käyttökatkon arvioitu kesto on maanantaiaamuun 21.8.2023. Smartmile selvittää ja korjaa vikaa parhaillaan.

Tiedotamme asiasta lisää heti kun saamme lisätietoa. 

Olemme pahoillamme häiriön aiheuttamasta vaivasta!



Ajankohtaista

9.10.2024
Katko lippujen ja pakettien ostossa pe 11.10. klo 0.30–01.00
4.10.2024
Päivitimme vastuullisuusohjelmaamme vastaamaan entistä paremmin sidosryhmien odotuksiin ja toimintaympäristön muutoksiin
30.9.2024
Korotamme kotimaan pakettien hintoja 1.10.2024
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media