MatkustajatPaketitYritysasiakkaatPalvelupisteet
Kirjaudu

Yhteystiedot

Nettilipun peruuttaminen on mahdollista viimeistään 24 tuntia ennen matkan alkua. Menopaluulippu voidaan peruuttaa kokonaan tai osittain viimeistään 24 tuntia ennen menomatkan alkua. Jos matka on viikonloppuna tai pyhäpäivänä tai sitä seuraavana arkipäivänä, peruutusta tulee pyytää matkaa edeltävänä arkipäivänä. Pyhäpäiväksi luetaan myös joulu- ja juhannusaatto. Palvelusta peritään palvelumaksu. Lipunoston yhteydessä veloitettua palvelumaksua ei palauteta. Peruutuksen voi tehdä vain kerran varausnumeroa kohden.

Jos lippu on maksettu maksukortilla, hyvitys maksetaan samalle kortille. Nordean, Osuuspankin, POP Pankin ja Säästöpankin verkkopankissa maksettu lippu hyvitetään samalle pankkitilille eikä tilinumeroa tarvitse ilmoittaa. Jos maksoit jonkun muun verkkopankin kautta, ilmoita tilinumero hyvityksen maksamiseksi.

Jos peruutuspyyntösi on kunnossa, emme lähetä erillistä vastausviestiä, ja maksamme hyvityksen viiden (5) pankkipäivän kuluessa. Otamme yhteyttä vain, mikäli olet halunnut kuitin peruutuksesta, tai jos tilanne muuten vaatii yhteydenottoamme esimerkiksi lisätietojen saamista varten.

Lipun tiedot