Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Uusi, maksuton chat-palvelu Paketit-sovelluksessa  

28.11.2022

Avasimme uuden asiakaspalveluchatin kuluttajillemme Matkahuollon Paketit-sovellukseen. Kun asiakas avaa sovelluksessa chatin, hän pääsee ensin juttusille Mauno-chatbotin kanssa. Jos Mauno ei osaa vastata kysymykseen tai asiakas pyytää jutella asiakaspalvelijan kanssa, Mauno tarkistaa asiakaspalvelun aukioloajat sekä asiakaspalvelijoiden saatavuuden ja ohjaa asiakkaan joko asiakaspalvelijalle tai kertoo, että asiakaspalvelu on suljettu ja suosittelee muita yhteydenottokanavia. 

Paketit-sovelluksen chat on avoinna arkisin klo 8–18 sekä lauantaisin klo 10–16 eli uuden kanavan myötä myös maksuttoman asiakaspalvelun saatavuus paranee.    

Tutustu asiakaspalvelukanaviimme https://www.matkahuolto.fi/asiakaspalvelu  




  

 

 

 



Ajankohtaista

28.4.2025
Kotimaan bussimatkailu kiinnostaa yhä useampaa – näihin luontokohteisiin pääset ilman autoa
24.4.2025
Vappumuistio  – tarkista aikataulut 
23.4.2025
Matkahuollon vuosiraportti 2024 on julkaistu - mukana päästölaskennan tulokset
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa