Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalveluJoulu
Kirjaudu

Uusi, maksuton chat-palvelu Paketit-sovelluksessa  

28.11.2022

Avasimme uuden asiakaspalveluchatin kuluttajillemme Matkahuollon Paketit-sovellukseen. Kun asiakas avaa sovelluksessa chatin, hän pääsee ensin juttusille Mauno-chatbotin kanssa. Jos Mauno ei osaa vastata kysymykseen tai asiakas pyytää jutella asiakaspalvelijan kanssa, Mauno tarkistaa asiakaspalvelun aukioloajat sekä asiakaspalvelijoiden saatavuuden ja ohjaa asiakkaan joko asiakaspalvelijalle tai kertoo, että asiakaspalvelu on suljettu ja suosittelee muita yhteydenottokanavia. 

Paketit-sovelluksen chat on avoinna arkisin klo 8–18 sekä lauantaisin klo 10–16 eli uuden kanavan myötä myös maksuttoman asiakaspalvelun saatavuus paranee.    

Tutustu asiakaspalvelukanaviimme https://www.matkahuolto.fi/asiakaspalvelu  




  

 

 

 



Ajankohtaista

6.11.2025
Matkahuolto laajentaa verkostoaan 90 uudella pakettiautomaatilla loppuvuonna
29.10.2025
Pyhäinpäivän vaikutukset bussiaikatauluihin ja pakettipisteiden aukioloaikoihin
14.10.2025
Kesäaika päättyy 25.–26.10.2025 – vaikutukset bussiaikatauluihin
Kaikki uutiset

Blogi

3.6.2025
Esteettömyysdirektiivi ja verkkokauppa 2025 – saavutettavuus ulottuu myös toimituksiin
27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja