Uusi, maksuton chat-palvelu Paketit-sovelluksessa
28.11.2022

Avasimme uuden asiakaspalveluchatin kuluttajillemme Matkahuollon Paketit-sovellukseen. Kun asiakas avaa sovelluksessa chatin, hän pääsee ensin juttusille Mauno-chatbotin kanssa. Jos Mauno ei osaa vastata kysymykseen tai asiakas pyytää jutella asiakaspalvelijan kanssa, Mauno tarkistaa asiakaspalvelun aukioloajat sekä asiakaspalvelijoiden saatavuuden ja ohjaa asiakkaan joko asiakaspalvelijalle tai kertoo, että asiakaspalvelu on suljettu ja suosittelee muita yhteydenottokanavia.
Paketit-sovelluksen chat on avoinna arkisin klo 8–18 sekä lauantaisin klo 10–16 eli uuden kanavan myötä myös maksuttoman asiakaspalvelun saatavuus paranee.
Tutustu asiakaspalvelukanaviimme https://www.matkahuolto.fi/asiakaspalvelu
Ajankohtaista
5.7.2025
Lähes 700 suomalaista osti bussilipun tuntemattomaan lomakohteeseen – Matkahuollon Mysteerimatkat olivat kesän reissuilmiö
5.7.2025
Vaihda salasanasi ja suojaa tilisi
16.6.2025
Tänä kesänä voit hypätä bussin kyytiin tietämättä edes määränpäätä - Matkahuollon Mysteerimatkojen suosio yllätti
Kaikki uutiset →