Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Matkan jälkeen

Tutustu ohjeisiin ja ehtoihin: Ohjeet ja ehdot matkustajille

Ohjeet matkalipun peruuttamiseen löytyvä täältä: Nettilipun peruutus

Häiriöitä matkalipun ostossa? Ilmoita siitä nettilippuhäiriölomakkeella.

Lomakkeen kautta voit lähettää meille kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme. Hyödynnämme asiakaspalautteita palvelukehityksessämme ja välitämme kiitokset oikeille henkilöille.

Anna palautetta -lomake

Täältä löydät usein kysytyt kysymykset matkan jälkeen

Ota yhteyttä Matkahuollon asiakaspalveluun p. 020 331 222 (ma-pe klo 8-16). Puhelun hinta on Puhelun hinta on pvm/mpm. Voit myös ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Halutessasi voit myös ottaa yhteyttä suoraan vuoroa liikennöivään bussiyritykseen.

Osa bussiyrityksistä toimittaa löytötavarat löytötavarat löytötavaratoimistoihin, osa taas pitää löytötavarat omalla varikollaan. Vuoroja liikennöivät bussiyritykset kertovat usein omilla kotisivuillaan, minne bussista löytyneet löytötavarat toimitetaan.

Markkinaehtoisten bussivuorojen aikatauluista ja reiteistä päättävät vuoroja liikennöivät bussiyritykset. Bussiyritykset liikennöivät myös ostoliikennevuoroja, jotka ovat toimivaltaisten viranomaisten (ELY-keskukset, kunnat ja kuntayhtymät) kilpailuttamia vuoroja.

Toiveet voi lähettää Matkahuollolle, josta palautteet ohjataan oikealle bussiyritykselle. Palautetta voi antaa puhelimitse, p. 020 331 222 (ma-pe klo 8-16). Puhelun hinta on 8,4 snt/min. Palautetta voi lähettää myös sähköpostitse osoitteeseen matkapalvelut.palautteet(at)matkahuolto.fi.

Kukin bussiyritys suunnittelee itse aikataulunsa. Aikataulutoiveet, kuten muutkin bussiyritystä koskevat palautteet, voi osoittaa myös suoraan bussiyritykselle.

Kiitokset voi lähettää Matkahuollolle, josta ne ohjataan oikealle bussiyritykselle. Palautetta voi antaa puhelimitse, p. 020 331 222 (ma-pe klo 8-16). Puhelun hinta on 8,4 snt/min. Palautetta voi lähettää myös sähköpostitse osoitteeseen matkapalvelut.palautteet(at)matkahuolto.fi. Kiitokset voi osoittaa myös suoraan vuoroa liikennöivälle bussiyritykselle.

Autamme mielellämme Reitit ja Liput -sovelluksen chatissä (ma-pe 8–16) tai matkustajien asiakastuessa p. 020 331 222 (ma-pe 8–16). Puhelun hinta on pvm/mpm.

Matkaliput ja aikataulut yhdessä äpissä!

Matkahuollon Reitit ja Liput -sovelluksella löydät liput osoitteesta osoitteeseen. Eli koko matkan perille asti.
Tutustu ja lataa sovellus

Miten onnistuimme?

Anna meille palautetta, kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme.
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

AikataulutMatkaliputReitit ja Liput -sovellusSuosituimmat reititReittiopasKamppiHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media