Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Matkan jälkeen

Tutustu ohjeisiin ja ehtoihin: Ohjeet ja ehdot matkustajille

Ohjeet matkalipun peruuttamiseen löytyvä täältä: Nettilipun peruutus

Häiriöitä matkalipun ostossa? Ilmoita siitä nettilippuhäiriölomakkeella.

Lomakkeen kautta voit lähettää meille kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme. Hyödynnämme asiakaspalautteita palvelukehityksessämme ja välitämme kiitokset oikeille henkilöille.

Anna palautetta -lomake

Täältä löydät usein kysytyt kysymykset matkan jälkeen

Voit tiedustella vuoron kulkua liikennöitsijältä. Löydät yhteystiedot verkkokaupastamme bussivuoron lisätiedoista.

Jos haluat hakea hyvitystä ostamastasi lipusta, voit lähettää hakemuksen kuitteineen palautelomakkeella. Lisätietoja saat palvelunumerostamme 020 331 222. Palvelemme ma - pe klo 8 - 16, ja puhelusta veloitetaan paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksu.

Jos et ole ostanut Matkahuollosta lippua ja haluat hakea hyvitystä, ota yhteyttä suoraan liikennöitsijään.

Osa bussiyrityksistä toimittaa löytötavarat löytötavarat löytötavaratoimistoihin, osa taas pitää löytötavarat omalla varikollaan. Vuoroja liikennöivät bussiyritykset kertovat usein omilla kotisivuillaan, minne bussista löytyneet löytötavarat toimitetaan.

Markkinaehtoisten bussivuorojen aikatauluista ja reiteistä päättävät vuoroja liikennöivät bussiyritykset. Bussiyritykset liikennöivät myös ostoliikennevuoroja, jotka ovat toimivaltaisten viranomaisten (ELY-keskukset, kunnat ja kuntayhtymät) kilpailuttamia vuoroja.

Kukin bussiyritys suunnittelee itse aikataulunsa. Aikataulutoiveet ja muut liikennöitsijää koskevat palautteet voi osoittaa suoraan liikennöitsijälle.

Voit myös lähettää meille palautteen tai toiveen, jonka ohjaamme oikeaan paikkaan.

Liikennöitsijän palvelua tai kuljettajaa koskevat palautteet voi lähettää suoraan bussiyritykselle. Voit antaa palautetta myös Matkahuollolle, jolloin viemme terveiset bussiyritykselle.

Autamme mielellämme Reitit ja Liput -sovelluksen chatissä (ma-pe 8–16) tai matkustajien asiakastuessa p. 020 331 222 (ma-pe 8–16). Puhelun hinta on pvm/mpm.

Etkö löytänyt vastausta? Asiakaspalvelunumeromme 0200 4000 palvelee ma - pe klo 8 - 21, la klo 10 - 18 ja su klo 10 - 20. Puhelun hinta on 1,98 euroa minuutilta + paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksu. Jonottamisen ajalta veloitetaan paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksu.

Matkaliput ja aikataulut yhdessä äpissä!

Matkahuollon Reitit ja Liput -sovelluksella löydät liput osoitteesta osoitteeseen. Eli koko matkan perille asti.
Tutustu ja lataa sovellus

Miten onnistuimme?

Anna meille palautetta, kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme.
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

AikataulutMatkaliputReitit ja Liput -sovellusSuosituimmat reititReittiopasKamppiMatkailuOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media