Spåra ditt paket
Efter att du har kontrollerat spårningsinformationen för ditt paket, välj det ämne som gäller ditt problem nedan och läs vår sektion med vanliga frågor. Om du inte hittar ett svar där, hänvisar vi dig vidare till vår kundtjänst. Kontaktuppgifterna till vår kundtjänst finns under vanliga frågor.
Skicka paket
- Vad kan jag skicka?
- Hur packar jag försändelsen?
- Hur skickar jag paket?
Paketet är på väg
- Var är mitt paket?
- Varför har mitt paket ännu inte kommit fram?
- Kan jag ändra paketets uppgifter medan paketet är på väg?
Paketet har anlänt
- Hur hämtar jag från ett serviceställe?
- Hur hämtar jag från en paketautomat?
- Hur anländer en hemleverans?
Matkahuoltos app Paketit
- Var kan jag hämta appen?
- Jag hittar inte mitt paket i appen.
- Hur byter jag språk i appen?
Information om bluffmeddelanden
Bluffmeddelanden i farten - var observant och undvik att bli lurad. Se till att dina uppgifter är trygga och att du inte betalar till bedragare.
Företags- och avtalskunder
- Hur loggar jag in i Företagsportalen Paketit?
- Hur blir jag avtalskund?
- Hur lämnar jag in paket för transport?
Fråga chatboten Mauno. Du hittar Mauno nere vid den högra kanten efter att du har accepterat funktionalitetscookies. Kontrollera dina cookieinställningar här.